דירות 5 חדרים למשפרי דיור

דירות 5 חדרים למשפרי דיור

מאז חקיקת החוק למשפרי דיור, הפכו רוכשים תחת הקטגוריה של משפרי דיור לקרוב ל30% מכלל רוכשי הדירות. מה בעצם אומר החוק למשפרי דיור? בעצם כל מי שמחזיק בנכס הרשום על שמו בטאבו ורוצה לקנות דירה מעט גדולה יותר ובאיכות גבוה יותר מזו הקיימת.  כל אלו יכולים לקבל הטבות מס בזמן שהם רוכשים את הדירה השנייה שלהם, זאת אומרת זו המשפורת יותר.

אך יחד עם זאת נותרת לכם שנה בלבד למכור את הנכס הקודם, הטבת המס תעמוד לעד למיליון שש מאות. עכשיו יחד עם כל הפרמטרים האלו, איך תוכלו למצוא דירת 5 חדרים? במאמר הבא נסביר לכם כיצד.

אזורים חדשים

לאלו מכם שיתחילו במסע החיפושים בשביל לקבל את הטבת המס, יהיה עליכם גם לחפש באזורים חדשים כמו ראש העין, רמלה ובאר יעקב. בכל אחד מהאזורים האלו תוכלו למצוא מגוון רחב של פרויקטים חדשים ואיכותים, המציעים דירות 5 חדרים במחירים שלא עברו את רף מיליון ושש מאות. אזורים אלו מתפתחים בשנים האחרונות גם ברמת התשתיות בלב הערים וגם בכבישים והיציאות אל מרכז הארץ ותל אביב, כך תוכלו להגיע מאזורים כמו באר יעקב ורמלה, לתל אביב בתוך חצי שעה או לנסות למצוא פנינים כגון דירות גן ברמת גן.

כמעט תל אביב

אך עם הרצון להיות יותר במרכז, אנחנו לא שוללים אזורים כמו פתח תקווה או חולון. אלו שתי ערים הנחשבות לערים עם איכות חיים גבוה, עם מעט מן העיר הגדולה ותשתיות ברמה גבוה. אך יחד עם כל אלו דווקא כן תוכלו למצוא את הכנס הבא שלכם, דירת 5 חדרים במיליון ושש מאות ואפילו בפחות. כמובן שצריך גם לקחת בחשבון את הפרויקטים החדשים הנבנים באזורים אלו ולעשות שיקול נכון ומשלם עבורכם. אפשרות נוספת היא דירות 5 חדרים של חברת בנייה יוסי אברהמי.

סיכום

מאז שנת 2017 שוק הנדלן מגלגל בתוכו קרוב לשלושים אחוזים מסך הקונים, מתאימים לקטגוריה של משפרי דיור. אלו לרוב מוצאים נכסים גם בפרויקטים חדשים וגם באזורים ותיקים ועדיין לעמוד בדרישות למשפרי דיור. כך שרק התרחבה ודירת 5 חדרים יכולה להיות הדבר המושלם עבורכם, אל תתייאשו מהחיפושים ודעו שהדבר אפשרי.

Comments are closed.